Wednesday 4 July 2012

Info: Kenali Lelaki KUAT SEKS!

Entri kali ini akan berkongsi mengenai KENALI LELAKI KUAT SEKS.
Ingin mengetahui kekuatan dan ciri-ciri yang ada pada mereka?
So, lets check out :)



CIRI-CIRI LELAKI KUAT SEKS


RAMBUT TERURAI

Lelaki yang rambutnya terurai adalah lelaki yang suka berfikir dan artistik dalam hubungan percintaan dan seks. Mereka ialah individu yang serius dalam percintaan. Jika mereka bercinta, mereka akan serahkan sepenuh hati kepada pasangannya.


KENING TEBAL DAN BERCANTUM
Dalam kehidupan seksualnya, sulit untuk menemui keseimbangan. Kelakuannya sering berubah-ubah mengikut tempat. Adakala ia menjadi aktif dan sebaliknya. Mereka lebih cenderung kepada wanita yang bersifat keibuan yang mampu merawat dan memberi sepenuh perhatian kepada mereka.


KENING MELENGKUNG KE ATAS
Lelaki yang memiliki kening begini dikatakan memiliki karakter dominan sewaktu panas di ranjang. Sebolehnya mereka ingin menguasai dan menawan pasangannya.


BERMATA BESAR

Mereka selalunya berfikiran terbuka. Lelaki yang bermata kecil dan berambut kerinting pula memiliki kehendak dan keinginan seks yang tinggi.


BERKENING TEBAL

Mereka memilik tahap seksual yang tinggi serta mempunyai daya tahan yang tinggi semasa bersama. Lelaki yang botak adalah seorang yang keras hati dan juga berhati lembut dalam sesuatu masa.


MEWARNAI RAMBUT DAN BERBIBIR NIPIS

Mereka gemarkan perhatian. Kemungkinan mereka daripada golongan yang jarang dapat menarik perhatian pasangan semasa bersama meskipun mencuba.


P/S: Gambar hanya sekadar hiasan. :)

No comments:

Post a Comment