Thursday, 14 April 2011

Info: Lelaki, Fesyen, Style, Kedekut

Fakta Menarik mengenai lelaki dan fesyen, shopping dan kedekut...



Fact 1!!




" Lelaki shopping x macho"

- Hahaha...sapa cakap lelaki suka shopping x macho. Mmg salah. Lelaki yag suka shopping ni la lelaki macho. Sebabnya mereka sentiasa menjaga penampilan mereka. Takkanlah nak pakai baju yang sama jak setiap kali kuar jalan n hari-hari. Nanti sendiri gak merungut pasal lelaki x pandai jaga penampilan la, not trendyla..



Fact 2!!




" Lelaki x suka keluar ngan perempuan semata-mata untuk shopping"

- Fakta ini sebenarnya benar. Memanglah gitu. Kalau bawa perempuan jalan mesti banyak karenah dia. Itu tak sesuailah, ini tak sesuailah. Last2 x bli jugak.. Dahlah lama nak cari satu baju. Siap blh tido lgk sementara menunggu tue. Paham2lah.. Lelaki ni jenis x suka tggu lama2.. Lepas tu duit lelaki gak yg abis digunakan..huhu..



Fact 3!!




" Lelaki x pentingkan Penampilan serta fesyen "

- Sapa ckp lelaki x pentingkan fesyen semasa. Walaupun sibuk ngan hal masing2 tp dalam diam2 lelaki tetap ikut perkembangan fesyenlah. Takkanlah nak hebohkan satu kampung yang kita ni jenis ikut trendla.. Memanglah kalo kita lihat ada sesetengah lelaki masih bersifat kekampungan tapi bkn semuanya.. Sesimple2 pemakaianan lelaki pown xdela yang menjolok mata btol.hahaha



Fact 4!!




" Lelaki jenis kedekut x disukai ramai "

- Ini lagi satu. Sapa ckp lelaki kedekut x disukai ramai terutama perempuan. Lelaki jenis inilah paling sesuai untuk pasangan hidup. Sbb blh jimat duit. Xla kita membazir saja. Kalau nak cari lelaki jgnlah kedekut sgt. Nanti susah la pulak. Alamatnya mkn sardin ngan telur sajalah setiap hari. Lelaki pun satu, sayang sgt ke smpi duit pun susah nak keluarkan..huhu..



Fact 5!!



" Lelaki suka window shopping saja "

- Betul ke fakta ini? sbnrnya mmg btul pun bagi lelaki yang x brapa kukuhla katakan kewangan mereka. Yala, duit dahla sikit n x ckp tp nak bli brg mengalahkan artis. Nak guna jenama yang mahal-mahal la. Baik balik je la. Lelaki jenis window shopping ni jenis kuat berangan sbb x dpt brg yg nak d beli. So,berangan jakla..haha...





Fact 6!!



" Lelaki kaki perempuan "

- Hahaha.. sapa dengar pun blh gelak. Mana lelaki x kaki perempuan kecuali lah lelaki tue jenis suka speciesnya sendiri..hahah... Tapi takrifan lelaki kaki perempuan ni salah. Lelaki memerlukan perempuan barulah btl. Masing2 perlukan pasangan hidup. Xkanlah nak solo smpi mati kan?.. So, pikir2 la sendiri..




No comments:

Post a Comment